Jak se dělá...

Jak se dělá...

Rozhovory Martina Kováře s předními osobnostmi vědy, byznysu, kultury, politiky a sportu Hosty Martina Kováře budou, jak napovídá již název pořadu Jak se dělá…, přední osobnosti české vědy, byznysu, kultury, politiky a sportu, se kterými si bude povídat o nich samotných i o podstatě jejich profese. Cílem přibližně padesátiminutových interview bude „rozpitvat“ zajímavé lidi i jejich obory v nestandardním osobním formátu, založeném – ve většině případů – na dlouholetém vzájemném vztahu a z něj vyplývající důvěry respondentů. Pořad do jisté míry vychází vstříc zájmu, se kterým posluchači tři a půl roku sledovali a měli rádi Interview Martina Kováře na někdejším Rádiu Z. Věříme, že se jim bude líbit i tento nový formát.
Současný ředitel strategické komunikace prvoligového fotbalového týmu SK Slavia Praha, Jakub Splavec je ve svém oboru navzdory relativně mladému věku zkušený matador s deseti lety zkušeností. Začínal v byznysu, poté se věnoval politickému marketingu a dnes se věnuje tomu sportovnímu, s významným společenským přesahem. V našem podcastu byla řeč o krizové komunikaci a o krizovém managementu, o vytváření obrazu klienta ve veřejném prostoru, o budování jeho důvěryhodnosti u veřejnosti, o síle značky a o nutnosti vystoupit mimo “fanouškovskou bublinu”, ale také o historii oboru strategické komunikace a reklamy, o tom, jací jsou v oboru Good Guys and Bad Guys, o tom, od koho se profesně nejvíc naučil, o dnešních trendech v jeho oboru a o knížce, kterou připravuje. Bylo to dynamické, zajímavé i zábavné. Tak si nás pusťte, přátelé. A Tobě velký dík, Jakube!

Poslouchejte na podcastových platformách