Datarun Kecárna

Datarun Kecárna

Připojte se každé pondělí ve 20:00 na X - Space k Datarun Kecárně. V každém díle diskutujeme o aktuálních tématech s významným hostem. Kecárna přináší prostor pro otevřenou výměnu myšlenek, kde můžete aktivně přispívat do diskuse. Přidejte se k nám a využijte možnosti promluvit v živém prostoru. Přijďte si pokecat s lidmi, které běžně nepotkáte! Každý týden se dotýkáme různých oblastí – od politiky, přes kulturu, technologie, až po sociální otázky, čímž zajišťujeme, že každý najde téma, které ho zaujme. Navíc, interaktivní formát na X - Space umožňuje přímou účast a zpětnou vazbu od posluchačů, což obohacuje celou diskusi. Přidejte se k nám v dalším vydání a buďte součástí komunity, která se nebojí otevřeně diskutovat a sdílet své myšlenky. Nechte se inspirovat novými pohledy a odvážnými názory naší doby. V Kecárně je každý hlas slyšet!

Poslouchejte na podcastových platformách

Další epizodu podcastu Kecárna, kterou moderuje Ondřej Šimíček, si vzala na mušku velmi aktuální a diskutované téma: průzkumy veřejného mínění. Jako hosta si Ondřej pozval Michala Kormaňáka, zástupce renomované společnosti IPSOS, která se specializuje na výzkum trhu a veřejného mínění. Tento díl byl plný odborných insightů a zajímavostí, které se dotýkají nejen metodologie a přesnosti průzkumů veřejného mínění, ale také toho, jak výsledky těchto průzkumů ovlivňují politiku, média a veřejnou debatu. Michal Kormaňák podal podrobný pohled na to, jak se průzkumy realizují, jaké jsou nejčastější výzvy a omyly, kterým je třeba se vyhnout pro zajištění co nejpřesnějších výsledků. Diskuze také zahrnovala témata jako vliv sociálních sítí a digitálních médií na sběr dat a interpretaci výsledků. Díl byl obohacen o konkrétní příklady z praxe, které ilustrovaly, jak významné mohou být průzkumy veřejného mínění pro strategické rozhodování v politice i v byznysu. Celkově byl rozhovor velmi poučný, nabídl posluchačům hlubší pohled do zákulisí výzkumu veřejného mínění a jeho vlivu na společnost.
00:00
--:--