Kampaň před podzimními sněmovními volbami se už rozeběhla, i když není zatím vidět v ulicích, ale spíš na sociálních platformách. Andrej Babiš utratil za poslední tři měsíce na sítích 600 tisíc korun, Petr Fiala jen o málo méně, říká politoložka a expertka na politický marketing Anna Shavit.
S Michalem Půrem probírají styl kampaně jednotlivých stran, řeší šance na comeback Jany Bobošíkové, značku SPD v rámci nově vzniklé koalice národoveckých stran nebo hlavní souboj mezi Spolu a hnutím ANO. Spolu bude představovat prozápadní směřování a bude zajímavé sledovat, jak moc Babiš ustoupí z role trumpisty v červené čepici. Lidé volí podle rodinného rozpočtu, ne podle geopolitiky, upozorňuje Anna Shavit v nejnovější epizodě podcastu PŮR.
Natočeno ve studiu Datarun! https://www.datarun.cz
📈 | ODEBÍREJTE NÁS!
https://www.youtube.com/@Datarun_cz
🛍️ | OBCHOD!
https://shop.datarun.cz
👀 | MĚJTE O VŠEM PŘEHLED:
https://www.instagram.com/datarun.cz/
X: https://x.com/dataruncz
https://www.facebook.com/datarun.media/
https://www.tiktok.com/@datarun_cz
🤠 | MODERÁTOR
MICHAL PŮR: https://x.com/michalpur
🤝 | HOST
ANNA SHAVIT: https://cz.linkedin.com/in/anna-shavit-2886484
#datarun #pur #politika #podcastcz
